Friday 23 December 2011

Ada aku kesah........


huhuhu.... 
tu jek le ayat yg mampu aku sebut bila ade yg mule nk bersaing dgn aku... 
bukan marah... 

tapi...
 kawaBANGGA.... hahah...
 kire suke sesgt le... mane x nye...
 bile org nk bersaing dgn kite.. 
tu makne nye kite ni mmg hebat di mate die le.... 

kite kuwus... die nk kuwus...
kite beli perabot baru... die pn nk beli perabot baru...
kite beli baju baru... die pn nk beli beg baru...
yg muskilnyeee...
bl badan aku dh naik balik...
die xnk ikut lak...
wakakakak...

tapi...
yg x leh blah nye.. 
kalau die jek mcm tu xpe le juga...
tp ank2 die pn same perangai mcm tu...
ish... ish... ish... ish...

xpe le...
aku ckit x ambik kesah...
sebb aku ade pendirian aku sendiri...
xde nk ikut-ikut org.... 
yg penting...
ape yg aku beli...
xpernah minta duit kat org....


p/s: jangan di layan org mcm tu... bl di layan blh mendtgkan sakit mental... huhuhuhu

No comments:

Post a Comment