Friday 8 April 2011

Motor oh Motor....

Apelah nk jd dgn motor aku yg sebijik tu... bikin aku panaz jekz pepagi td... dh le lewat nk anto ank g skulah.. motor aku leh wat perangai le pulak... tak mo die hidup... jenuh aku menyetat nye.. sampei aku rs nk tercabut skru lutut aku nih...dasyat.. dasyat... 

Bengang punye pasal.. aku p ketuk kat cermin meter motor tu.. ape lg pecah le jd nyerrr.... dh pecah satu hal.. tangan aku berdarah..(hambik ko.. ketulah sebb derhaka pd motor tu.. hahahah)... so menapak le aku n ank2 ke skulah dgn ati yg begitu panaz n tgn yg berdarah... bengang.. bengang..

Balik dr skulah.. nmpk le hubby member aku ngah basuh keta kat bwh blok.. dgn face yg sedih.. aku minta tlg le die tgk kn motor aku tu.. die tuko kan plug motor.. n at last motor aku bernyawa kembali... namun.. ku sangkakan nyawa motor ku itu berpanjangan.. upenye kiok balik ms aku nk anto bekal kat ank aku kul 9lbh td..hadoi hai.. mmg jiwa kaco tol motor aku tu.. berpeluh2 aku cube nyetat motor tu.. tak juak die nk idup.. keputusan terakhir.. aku simpan balik motor aku tu.. n aku menapak le lg ke skulah ank aku.. tension.. tension...

Nk kena cari pomen le tlg tgk kan ape penyakit yg  sedang dihadapi oleh motor ku itu... kritikal kah die???... hanya pomen yg th...mcm2 lah...

4 comments:

  1. ngeh3..dia rindu kt abah dia ler tu...dh lama abah dia xde...

    ReplyDelete
  2. rindu kat ayah die ape nye idah oiii... ayah nye kan dh ade motor 1 lg... motor yg tu mmg dh bg umie die ni gune pakai... udah le berat motor tu...

    ReplyDelete
  3. nsb bek x gheti naik moto..klau pgsan ijan nk belikan aku moto..yela..tiap2 ari stat mesti menatang tu patah..

    ReplyDelete
  4. kire ganas gak le mike ni ek??? sampei kan menatang start motor tu pn leh patah ek??? dasyat... dasyat...

    ReplyDelete