Monday 4 April 2011

Oh My Darling...........

 I Lay My Love On You.. 
World Of Our Own..
Unbreakable..
Turnaround..
Flying Without Wings...
'I'LL Be There..
My Girl(Lgu ni die cipta khas utk i tau)

see makcik mummy chubby.. u think u jek ke ade kekasih gelap..
i pn ade tau.. tp i nye ni kekasih terang ku.. hahaha...
kecian kat die ni tau.. merajuk coz i married with my hubby..
then die bw diri smpi ke luar negara... n join group westlife..
dasyat.. dasyat..
hehehe... 

P/s: cerita di atas just gurauan k.. don't take it serious k...(lau rs xleh gurau.. p dok surau yea).. MY LOVELY HUSBAND tetap di hati...

2 comments:

  1. eee...geli...jambu sgt...mcm abg nuar bru best..da janggut2 kambing skit..bru ar encem...

    ReplyDelete
  2. ok pe makcik... my hubby encem.. n kekasih terang ku lak jambu...ala.. ala.. air jambu letak asam boi tau.. auwww... sweet gitu.. ahak.. ahak....

    ReplyDelete