Wednesday 21 September 2011

Aduh!!!!!!! sakit nyerrr........


Nk dijdkan cite.. sehari lepas... ujan lebat kt sini... aku ni jenis jalan suke sgt berangan2( biase le lau data dh penuh dlm otak ni) hehehe... udah le pakai selipar licin... balik dr anta ank g skolah... aku naik tangga le nk balik ke umah ku syurga ku tu... 

dok langkah.. satu persatu... sesmpi kat tangga tingkat 2... ade le tompok air... xth mcm mane dlm otak yg dh penuh data tu aku leh selit terpikir lak.. "lau terpijak air ni leh jatuh org nanti"... (sempat lg aku pikir kn org lain tau... prihatin sggh aku..)...tak smpi pn sesaat aku hbs pikir... GEBUSSSS!!!!!!!!!!!!!!!! aduh... cepat2 aku bgn... hehehe... aku sendiri terpijak air tu... gile punye sakit lutut n punggung aku... jatuh dh mcm nangka busuk... aku tgk kiri kanna atas bawah...fuhhhhhh!!! naseb bek xde org...

ape lg... aku pn naik tgga lg setingkat (umah tingkat 3.. tggi sgt).. buka pintu cepat2 terus masuk umah.. dlm hati lega sebb xde org nmpk.. lau x.. malu sethn aku di wat nye taw... 

Hubby aku balik keja aku cite le kat die... die leh bantai gelakkan aku... kate nye... lantai yg rate pn leh jatuh... ape kes... heheheh... malu... malu.... xbrani dh aku pakai selepira tu bl hari ujan... wat naya kat aku jek.... 


pasni kena letak papan tanda ni kat tangga... utk aku jek lah... heheheh... org lain jalan kat tgga tu x pernah jatuh pn... huhuhu...


2 comments:

  1. nsb bek x retak bangunan tu...hehehe

    ReplyDelete
  2. btl tu makcik... naseb baik... hahaha... lau x kesian kat bangunan ni kan??? kan??? kan???

    ReplyDelete