Tuesday 20 September 2011

Besday Aiman Ben Ten....


huhuhu.... lame nye x conteng kat sini.... arini... aku nk cite tentang majlis besday ank aku yg aku wat last week... perrgghhhhhh.... gile nye ramai yg dtg... alhamdulillah...walaupn penat... aku still rs hepi sgt.. ank aku lg lah suke... mane x nye... dh 2thn date besday die jatuh pd bulan pose... tu yg this year die wat permintaan utk celebrate besday die... ermmm... menu utama aku pd mlm tu ialah mee kari... n menu sampingan nye lak nasi goreng cine... sedap woooo.... tp lupe lak nk tangkap gambo masakan2 aku tu... hehehe... alhamdulillah.. mknan semua cukup n habis.. so tiada pembaziran berlaku... anywhere.. thanks to all members yg hadir pd mlm tu.. huhuhhuhu.... ape yg penting bg ku... melihat kegembiraan ank2 ku....

 

Ni lah besday kek my son... heehehe... comelkan??? kan?? kan?? 

No comments:

Post a Comment